19 Şubat 2011 Cumartesi

Yeşil mercimek salatası

Hani insanın canı bazen yemek yemek istemez. Fakat farklı güzel hafif birşeyler yemek ister. işte ozaman hem cabuk yapılan hemde hafif olan salatalar imdadımıza yetişir. Bu tarif oktay ustadan ben tam bir oktay usta fanatiğiyim yemekleri çok hoşuma gidiyor bunuda sizinle paylaşmak istedim.


Malzemeler:
@ 1,5 Su B. Kara Mercimek
@ Yeşil Soğan
@ Maydanoz
@ Nane
@ Közlenmiş Kırmızı Biber
@ Karışık Yeşillik
@ Limon
@ Zeytinyağı
@ Tuz

Yapılışı:

Mercimekleri haşlayın. 
Maydanozu, naneyi, yeşil soğanı ve közlenmiş biberi ince ince doğrayın. 
Hepsini karıştırın.
Yeşillikleri servis tabağına alın ve üzerine mercimek karışımını dökün. 
Son olarak zeytinyağını, limonu ve tuzunu da ekleyin
(Ben bu salataya kırmızı biber közleyip ekliyorum güzel oluyor)
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siteme hoşgeldiniz. Sizleri herzaman sitemde görmek isterim. paylaşımlarıma yorumunuzu esirgemediğiniz için çok teşekkür ederim. Unutmayınki hep iyi yorum yapmak değildir mecburiyet hoşlanmadığınız şeyleride yazınki bende bileyim:):) yorumlarınıza değer veriyorum.
saygı sevgilerimle...